The night sky calls my soul – Éilíonn an spéir na hoíche m’anam

Éilíonn an spéir na hoíche m’anam

Tá mé ag tarraingt ar an ghealach

bheith réaltaí deora

ag titim i aisling

logh dom

logh grá dom

Ní féidir liom fanacht

glas na cnoic atá ag luascadh

ag damhsa an iníonacha

ar a n-éadach gorm dorcha

agus an caithfidh mé a bheith páirteach leo

ach ar an breacadh an lae

Beidh mé ar ais

ar an breacadh an lae

Beidh mé ar ais

mar sin logh grá dom

Éilíonn an spéir na hoíche m’anam

Tá mé ag tarraingt ar an ghealach

bheith réaltaí deora

ag titim i aisling

(English)

The night sky calls my soul

I’m pulling on the moon

stars to tears

falling into dreams

forgive me

forgive me love

I cannot stay

the green hills are swaying

the daughters are dancing

upon their dark blue cloth

and I must join them

but upon the dawn

I will return

upon the dawn

I will return

so forgive me love

and the night sky calls my soul

I’m drawn to the moon

tears become stars

falling into dreams

{{authors note: I hope the Gaelic is ok… forgive me if it is a bit disjointed.}}

7 thoughts on “The night sky calls my soul – Éilíonn an spéir na hoíche m’anam”

    1. 🙂 Ooooh thank you so much. I am letting the spirit grow and also feel like I am getting better. Love is being sent to you as well, brother! 🙂 Many blessings upon you and your house. : ]

Leave a Reply

